Bozon, fazon i Crna rupa … Ili…Ajd’ i ja da se zapljunem ovdi…


Šta da vam napišem, a da to već neko nije rekao/napisao … Smisliću nešto u hodu 🙂

Rasplačite me, kao bozon Higsa… recimo 🙂

Nego, da se vratimo malo u vreme pre bozona.

E, kada smo već kod plakanja, mene je nešto ovih dana spopala neka seta, tuga, žal za mlados’… Sve me steglo u grudima … Nešto mi tesna košulja, što bi rekli, a sise mi porasle nisu 😦

Leti bre ovo vreme, evo još koji dan i prođe juli. Juli prođe, ja se ne udadoh 😀

Još da jesen prođe, pa da bude i  „…ja se ne oženih…“ Zlo! Ostaje samo u vojsku da me šaljete, nego i to ukinuše… Jebeš ti državu u kojoj ja vojsku služila nisam!

Nego, nešto sam razmišljala…

I pre ovog Higsovog bozona, imala sam ja neku teoriju, doduše ne o postanku nego o nestanku sveta. O tome sam sigurno negde pisala ili komentarisala, ali… ja sam sasvim sigurna da je nas počela da guta crna rupa! Čak mogu i da nas lociram u odnosu na istu.

Tu smo, tek na obodu… Trenutno pravimo veeeelike krugove, pa sve manje, i manje… dok ne upadnemo u potpuni mrak.

Mora da ste i sami primetili: vode je sve manje, vremena , živaca, para i dobrog raspoloženja takođe. Manje se kupate, manje putujete, manje kupujete stvari, manje ste tolerantni u prevozu, prodavnici, na ulici… I?? … ko je odgovoran? Crna rupa!

Krade nam snove, misli, planove, prošlost i budućnost… ostavlja sadašnjost koja je već prošlost. Ni okom nismo trepnuli a već smo pokradeni!

Šta nam je činiti?

Za početak… zaljubiti se, što pre!

Podići kredit i otići na Maldive/Sejšele/Mauricijus/Akapulko… đe god! Tamo se zaljubiti!

Zaljubiti se u bankarskog službenika obavezno! Još bolje on u vas. Možda vam da neku povoljniju kamaticu, duži grejs period…

Pročitati vic:

Na pregledu

Čovek dolazi kod doktora da uzme medicinski test svoje žene Marije. Bolničarka ga smrknuto dočekuje: • Žao nam je, ali je došlo do zbrke između testa vaše žene i druge žene sa istim imenom, pa sad ne znamo koji test ide uz koju Mariju. Iskreno rečeno, ne znamo da li je stanje loše ili još gore. • Pa kako to? Šta pokazuju testovi? – čovek je totalno zbunjen. • Jedan test pokazuje Alchajmer, a drugi sidu, pa ne znamo koja od čega boluje. • Pa šta da radim? • Doktor vam preporučuje da odvedete vašu ženu u centar grada i tamo je ostavite, pa ako sama dođe kući, ni u kom slučaju je nemojte je*ati.

Zaljubiti se!

Odraditi neku sliku u fotošopu i početi sa haranjem na internetu. Provereno podiže samopouzdanje, ne košta ništa, jedino što oduzima vreme, a vreme je, kao što rekosmo, za promene!

Ponovo se zaljubite! I još jednom posle toga!

Budite ono što nikada niste bili. Kada ćete ako ne sada? Kad vas proguta Crna rupa? Ne! Sada!

Posvetite se sebi, deca će se i onako sama snaći, današnja deca nisu tupava. Naravno, ovo ne važi za osobe koje imaju mladunce ispod 12 godina.

Moja tetka je umela da kaže:“ Jedi bre taj kolač što je ostao!“  – Pa tetka, deci d’ ostavim.. aman…  Tetka: „Njihovo vreme dolazi a tvoje prolazi, ćuti tu i jedi!“

Konkluzija: Moja je tetka pre ostalih primetila postojanje Crne rupe!

Znam ja da vama sada ovo deluje malo čudno, ali šta sad? Samo zadovoljan roditelj je dobar roditelj. Znači… jedite te kolače, ostatke kolača, mrvice od ostataka…

Kad i to iz’edete, zaljubite se!

I sada vi mislite … aman, dooookle bre!? Šta bre dokle BRE???? Pa to je već prošlost! Jesam maločas pričala o tome!? Ček da vi kopiram…

„… ostavlja sadašnjost koja je već prošlost. Ni okom nismo trepnuli a već smo pokradeni!“ Značiiii… Krađa!!!

I dok ja ovo pričam, vi ste se već odljubili! Nemogući ste!

E…pa šta da vi reČem… Zaljubite se!

I u poverenju da vam kažem… Ne bih ja pisala ove gluposti u ovo doba, sada je 03:07 am, nego… nestala mi voda…

Pa da li je moguće da neko zaliva baštu u ovo doba? Ili je možda Crna rupa umešala svoje prste… Eto, nisam pametna …

Odoh da spavam, ustajem u šes’ ko pekarka 😦

O LaBiLnA

Šta reći, a ne opsovati...
Ovaj unos je objavljen pod Uncategorized i označen sa . Zabeležite stalnu vezu.

9 reagovanja na Bozon, fazon i Crna rupa … Ili…Ajd’ i ja da se zapljunem ovdi…

  1. tangolina kaže:

    Prvo ću da te poslušam za ono sa kolačima 😀 Totalno ti je tetka u pravu!

  2. Marina Majska kaže:

    Mnogo mi se sviđa ova teorija. I meni su se kojekakve vrzmale po glavi, ali, nekako prizemnije (ipak se kod tebe radi o Božijoj čestici)… mene nešto golica ovo proglašavanje (iz)vanrednog stanja i zašto baš sad, i kako dva u jednoj godini… 🙂 ali razmotriću to već u nekom od tekstova…

  3. Pusti ti Bozona, nađi nekog Božidara 😉

  4. Marko - Buki blog kaže:

    Znaci vic ti je vrh 🙂

Ostavite odgovor

