Belgrade traffic


Nit manje zemlje , nit više kola , nit živačanijih vozača koji te seku, psuju, jebu ti sve po spisku, svi negde žure,a većina nema posao, ili blejači po ceo dan…Jebiga to smo mi . Desiti se da odeš negde na dan van zemlje, ma van Bg-a , i kad se vraćaš znaš kad si blizu kuće , jer kreću ablendovanja da se skloniš ako može i iz spore trake , da ne govorimo ako se osmeliš da kao ja sa puntićem na gas kreneš  u brzu traku,  kao onaj mali tegljač iz crtaća o brodovima. Ablendovali su ti pošteno, pa onda ide sledeći korak moraš da budeš predvidiv jer će te seći na svakom koraku neki mamin i tatin sinčić koji nije navikao ništa da radi osim da jednom rukom drži mobilni drugom kao volan, a trećom češka muda (da izvinete), pitate se odakle mu treća ruka hehe pa ni ja ne znam ali to sigurno radi… Tako isekli su vas pošteno , a vi ste  išli samo pravolinijski bez nekog trzanja i nagle promene brzine. Sledeće pravilo (jer ovo ispade sad neki vodič kako voziti kroz Bg ludnicu), kad dođete na kružne tokove, kako ja kažem mom kumu dok sam mu kao davao časove vožnje (al sam baja, čovek samo nema svoj auto pa zato ) samo polako osvajaj prostor , jer ako daš malo jači gas neka budala će se skucati u tebe jer svi se zaleću ko ludi, dok ovako kad si već osvojio malo prostora , oni tebe vide pa mogu da uspore ili da te zaobiđu u brzini. Sledeće , parkiranje… e tu si najebao , ako nađeš parking mesto , moraš što pre da se parkiraš da ti ne bi svirali ko ludi otpozadi jer su ipak svi nervnozni i nadrndani, tako da sigurno je da odmah kreneš otpozadi da se parkiraš kako bi iz prvog puta uspeo, ako ne možeš tako odmah, pa šta da ti kažem vežbaj na poligonu, niko te neće maziti.

Propuštanje pešaka, jedino ako imaš manire i kućno vaspitanje, ukoliko ne , ma gas do daske niko ti neće zameriti pa ni ti pešaci.

Ovi na vespama i bajkeri , e oni mi idu po ganglijama , vala baš i njih bih zabranio, jer tako ti se zavlače u mrtav ugao ma to je horor, toliko imaš prilika da ih nosiš na duši da je to strašno, ali ajde sve je ok, ali mi idu na ganglije…sad ih psujem ali u sebi…

Sad ću ja kao Lane Gutović da kažem ne znamzašto sam ja sad ovo vama ispričao

Marko Burazor

Fabrika Blogerskih Ideja

O Marko Burazor

Business consultant, author, founder and editor of Merak online, Buki blog, Business Skills and co-founder of FBI blog + founder of caffe movie theater
Ovaj unos je objavljen pod Reportaža i označen sa . Zabeležite stalnu vezu.

16 reagovanja na Belgrade traffic

  1. LaBiLnA kaže:

    Tako mlad, a tako živčan … daleKOBILO 😀 Nikada se oženiti nećeš :)))

  2. Plava Baklava kaže:

    I sad se čovek pita s koej starne mase se nalazi autor: one što učestvuje ili one što konstatuje sa zen-osmehom :-).

  3. minagligoric kaže:

    Ne laži da psuješ u sebi 😀

  4. tatjanamb kaže:

    Ne vozim i najvise bi mi odgovaralo da uvek imam dovoljno za taksi, kad mi je frka, te da me drugi voze (mada, imati kola i biti vozac ima i svojih prednosti).

    Nekad nisam sigurna ko je gori: vozaci ili pesaci. Gledam stare ljude, nekad sa stakama, tesko pokretne, mladje ljude koji naglo istrcavaju na kolovoz skoro pa pod tockove automobila i zaledim se… S druge strane, vozaci su veca sila (a ko je jaci, taj kaci) jer sta pesak moze da uradi kad vozac napravi prekrsaj ? U najboljem slucaju ostace nepovredjen, u najgorem – zna se ishod…

  5. E imam i ja jednu pricicu vezanu za promet… pa ako imate debele zivce… i snazne stomake… mogu da je objavim… Kada sam je jednom citao u sloveniji uzivo… dve bakice samo sto nisu pale sa stolice… Oci izbuljise ko farove od fapa i sve su tesko disale haha

  6. tangolina kaže:

    Eh Marko, upravo pokušavam da dokučim tajnu „ruske mirnoće“. Znači, lični rekord: 400m 1h. Vozač: Srbin, udara po volanu, psuje, svih sat vremena, a u svih 6 kolona koje stoje i kreću se milimetar po milimetar niko ni da trepne. Za sa, samo 2 zaključka:
    1.Sasvim sam sigurna da uopšte nemaju ugrađenu sirenu u automobile (sem hitnih službi, čiji zvuk više liči na čegrtaljku ili rafal)
    2.Mislim da su stondirani votkom i pivom, pritom da su im auti puni rezerve i pića i hrane
    ali verovao ili ne, niko ne psuje, ne nervira se, ne lupa o volan…a situacije da odlepiš!

  7. Marina Majska kaže:

    Kao što neko spomenu – ili mi se snilo – ovo je idealno podneblje za zen. Što mi daje fabričku ideju – daj da otvaramo neku akademiju za cooooliranje… Živite u Srbiji u ostanite hladni kao špricer…

Ostavite odgovor

