Seks na plaži? Mmmm- daj šta daš!


Poželela sam seks na plaži.
Priznajem, to nikad nisam probala.
Pred očima stvorile su mi se slike talasa koji udaraju u obalu, peskovita plaža, mesečina, tu i tamo zaboravljen suncobran ili kantica za pesak… zanosna muzika u pozadini… topli pesak po kojem bosi hodamo…
Čvrst zagrljaj, njegov topli dah tik kraj mog uha…
Seks na plaži.

Želja mi se ostvarila – na neki način…
Pomalo mi se vrtelo u glavi, celo telo mi je treperilo i kunem se da sam bila spremna i na pravi seks,
ali (uvek neko ALI) plaža je bila predaleko 😛 a seks je stigao u čaši 😀

Koktel sa sokom od ananasa, breskvinim likerom, votkom i ledom,… i nezaobilaznim suncobranom 🙂 (on mi nije trebao… odmah me je asocirao na onu prvu varijantu seksa na plaži, koju bih lično, mnogo više volela da probam 😉

Ostade mi samo suncobran… da me podseća na želju 😉

Evo, čikam Vas da probate! Ovo je recept koji po sastavu najviše liči na ono što sam pila, pa ko voli nek izvoli!

http://www.opusteno.rs/nocni-zivot-f41/kako-napraviti-koktel-sex-on-the-beach-t11431.html“>http://www.opusteno.rs/nocni-zivot-f41/kako-napraviti-koktel-sex-on-the-beach-t11431.html

Ovaj unos je objavljen pod Zezanje i označen sa . Zabeležite stalnu vezu.

12 reagovanja na Seks na plaži? Mmmm- daj šta daš!

  1. LaBiLnA kaže:

    I ja imala isti takav sex … doduše prošle godine 😀 I moja mama btw… 😀

  2. I komšinica… 😉

  3. otkacena kaže:

    Ko ga nije imao, nije s ove planete ili je maloletan. 😛

    • tangolina kaže:

      Eeee, dok smo konačno pronašli planetu sa plažom -potrajalo je! 😛 I znam da malko kaskam za svojom generacijom, ali na mojoj planeti ja sam sad u pravim godinama! 😀 Nego, JEL to čemu? 😀

      • otkacena kaže:

        Razbija. 🙂 Planeta, odnosno drzava na kojoj isporobah to cudo bi Grcka. Imala sam 17 godina. Ekskurzija, prvo putovanje van zemlje, tek zavrsio rat, a ja pustena s lanca. Probala sam sve koktele koje su nudili, a najvise mi se dopao Sex ond the beach i Blue curacao.

  4. tangolina kaže:

    Ala si mudro izbegla odgovor 😛 taj u čaši sam probala….šta je sa plažom? Da ja nastavim da pijem?? 😛

  5. ironijexl kaže:

    Seks na eks? Imao sam ih iks, al’ se ne sećam zbog koktela 🙂

  6. ironijexl kaže:

    Nipošto, ako ti je do uspomena 🙂

Ostavite odgovor

