They don’t get it !!


Neki ljudi jednostavno ne razumeju neke stvari. Koliko ima hejta na društvenim mrežama, koliko ima nekog kritizerskog načina razmišljanja da to nije normalno. Jesu li se ti ljudi nekad zapitali, a jeste li vi pokušali s vremena na vreme da budete recimo pozitivni, ne morate da budete dobri ljudi jer se il rađate ili ne kao takvi, ali bar malo pozitivni i da afirmišete neke kvalitetne vrednosti.  To kod nas teško ide, lakše je pljuvati i jebati sve po spisku , jer to je prečica da budemo kvazi popularni.

Ljudi jednostavno prvo gledaju negativno u svemu pa onda pozitivno. Lično se trudim da gajim neke pozitivne vrednosti i da dajem vetar u leđa svemu što je pozitivno i plemenito, jer smatram da svako od nas može nekako da utiče se promeni okruženje u kome živimo na bolje. Da se razumemo , pa nisam ja uvek u super raspoloženju i nije da mi ne dođe da psujem i da sve po spisku nekom (pogotovu kad je Federer u pitanju), ali jednostavno sam odlučio neću to da širim na druge. Izbaciš to iz sebe i teraš dalje, što da zračiš sve oko sebe. Razloge zašto ljudi imaju potrebu da zrače, stvarno neću da ulazim. Da li je to nezadovoljstvo svojim životom, svojim odlukama u životu, stanjem sebe…ima gomila razloga.

Konkretno desila mi se jedna situacija koja me je poprilično izbacila iz takta da sam hteo da u komentaru sve po spisku toj osobi. Možda će se prepoznati, ali govorim iskreno što mislim direktno i baš me briga, jer nikom ne govorim iza leđa. Okačim ja sliku iz mog sela gde pijem kafu i tu stoji jedan slatkiš , sa imenom i prezimenom. Gde mi ta osoba pita :“ Koliko me plaćaju da reklamiram te proizvode?“. Taj komentar me je na neki način pokazao kako neki vide negativnu stvar u celoj slici i kakva je njihova percepcija. Da me ne protumačite pogrešno ne mislim sad ja da ta osoba je loš čovek ili nešto, ali komentari koji dolaze od strane te osobe su uglavnom kritizerski i traže dlaku u jajetu. Nije moglo jednostavno da se shvati da neke vrednosti, neke sitinice iz detinjstva imaju mnogo veću vrednost nego što bi materijalno to moglo da se iskaže. Da li vama ništa ne znači Bambi Plazma, Eurokrem, Napolitanke, Grisine, Smoki itd… Ups pa ja ih upravo na neki način reklamiram…ajd da na delić budem kao gomila hejtera. Zabole me !!

Marko Burazor

O Marko Burazor

Business consultant, author, founder and editor of Merak online, Buki blog, Business Skills and co-founder of FBI blog + founder of caffe movie theater
Ovaj unos je objavljen pod Razmišljanje i označen sa . Zabeležite stalnu vezu.

20 reagovanja na They don’t get it !!

  1. Plava Baklava kaže:

    A da nije tih što pokušavaju svetlost da gase …. svašta bi bilo, bolje da ne nabrajam, u specijalnom sam nekom raspoloženju 🙂 🙂 🙂 . A ništa ljude tako ne spaja kao zajedno kukanje i pljuvačina. Nema te vrednosti i lepote koja bi ih tako objedinila. Dakle, uživaj u svetlosti i pusti … odneće vetar.

    • Marko - Buki blog kaže:

      moje je da kazem , malo me ti takvi nerviraju i ne volim ih u svom okruzenju jednostavno 🙂

      • Plava Baklava kaže:

        Da, samo što kad dobiju što su želeli, pažnju makar i negativnu to ih dodatno osokoli :-). Najdelotvorniji je osmeh sfinge i pogled pun razumevanja 🙂 .

  2. Ja se slažem… i ja sam ovijeh dana malko razmišljao na tu temu… tako da… slažem se. Pozitivizma nedostaje u ogromnom količinama!!!

  3. Marina Majska kaže:

    Ostavila sam svoje i onda pročitala tvoje, sad čitam Brankov komentar iznad svog, izgleda nas kolektivno drma jedna te ista misao… nešto nalik suncu tuđeg neba, ili neba mog detinjstva, ili vremena kada su zemljom hodali divovi i pravili divovske stvari i svi bili ponosni jedni na druge… sjajan tekst…

    • Marko - Buki blog kaže:

      hvala, tekst je plod inspiracije svakodnevice koja nas okruzuje jbg , bar jednim malim tekstom da se stavi do znanja da neki ljudi pokusaju da radse na sebi 🙂

  4. draganasmiljanic kaže:

    Parafraziracu recenicu koju je svojevremeno izgovorio jedan veliki covek, kaze- svaki covek vidi ono sto zeli da vidi (sta god da je predmet posmatranja). Razliciti smo, sto i nije neka novost, jos manje mudrost. Neko je mrgud, neko sumnjicav, a neko vedar, sa mozgom koji zapravo koristi. No, da l je neko pozitivan ili ne, lican je stav, i izbor, uostalom, bar po mom misljenju…
    Skroman savet, ako ne mozes da iskuliras i zaobidjes takve ispade/ ljude, ozraci ih osmehom, mozda se neki i „primi“ pa smanjis brojno stanje negativaca 😉

    • Marko - Buki blog kaže:

      to sam vec i uradio u velikoj meri 🙂 ali to su neke osobe koje se ponavaljaju kao takve i jednostavno su svezije , nisu od ranije 🙂

  5. Labilna kaže:

    Pa ne mogu svi da te hvale, napucani 😀 Mora malo i kritika da padne, negativni komentar … m-hm! :)) Navikavaj se 😀 Cmok! :*

    • Marko - Buki blog kaže:

      a ti bi mogla napucana sa Kopa da napises jedan clanak i da kazes : Marko, Branko stavljen je u nacrt 🙂
      Ne moraju da me hvale Labilna , ali ne moraju da budu malicionzi 🙂

  6. Tačno! Dok traje obnova nema lađenja muda na Kopu! Da bi se nešto promenilo kao u Bogoti… trebamo da se mrdnemo!!! Gledao sam jednu emisiju o tom gradu. Za samo 15 godina dva čoveka su od totalno sranje grada napravili grad za 21 vek. Samo dva čoveka!!! I ideje!!! I hrabrost!!! Ako neko uspe da nađe bolji video – super! pošto na ovom video se ne vid sve transformacije koje su napravili i sami građani zajedno sa podstrekom od samo dva čoveka koja su se kandidovala i uspela da postanu gradonačelnici bez partija (nezavisni kandidati)… Što će reći da posle nisu morali nikome da polažu račune za pobedu! Sjebali su korupciju i sve je procvetalo! http://www.youtube.com/watch?v=cMfx-6D9GWU

  7. LaBiLnA kaže:

    Pih… kakvi ste sebičnjaci 😀 Šta bre sami BRE!? Ja došla sa Kopa sinoć, i danas sam već mUrtva umorna. Prvi radni dan posle godišnjeg odmora je najgori i najteži radni dan. Kad se okrepim napisaću nešto, ako mi platite 😛 😀

  8. Marko će da ti plati 😉 Samo za „valutu“ treba da se dogovorite 😉

    • Marko - Buki blog kaže:

      ajd platicu nasoj Zvezdici 🙂 inace ja u poslednje vreme radim samo nature i kompenzacije 🙂

  9. LaBiLnA kaže:

    @Marko_Buki blog

    Može natura… plašim se kompenzacije, posebno ako je multilateralna 😀

  10. minagligoric kaže:

    Као да сам ја писала… Стварно истина.

Ostavite odgovor

