(Do jaja) nedodirljivi!


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=RaIwxoMW4v4]

Kada smo krenuli u ovu zezalicu zvanu FBI blog (u čije kreiranje ste svi blogeri toplo pozvani da učestvujete), moj drug Marko je rekao, pa posle seo na svoju cenjenu zadnjicu, presavio tabak i napisao, da treba objavljivati one stvari koje uobičajeno ne objavljujemo na svom blogu. Dakle, evo šta je moj drug Marko rekao, citiram: “…ukoliko na Blogu pišete kratke priče i pesme, na FBI nek bude impresija na primer sa projekcije nekog filma koju ste pogledali…”

Znači… pošto je Marko rekao, ja nisam mogao preko toga tek tako da pređem. Danima sam razmišljao u koji bioskop da odem ne bili mogao da napišem post. I tako posle nekoliko nedelja kriznog, dubokog i predanog razmišljanja, prdnuo sam u čabar. Nisam imao pojma šta da radim. Marko je već odgledao i napisao recenzije za sve Betmene, Spajdermene, Osme putnike, sve grčke i rimske bogove itd… itd…, tako da je meni ostao jedino jutarnji program TV Slovenije, što moraću da vam priznam i nije nešto. Već sam zapao u krizu srednjih godina i počeo da se tresem i teško dišem. Međutim, jednog dana sunce je snažno zasijalo, i ja ugledah, obasjanu tom božanskom iskrom, svoju sestru kako mi priča da je gledala jedan francuski film i da je mnogo smešan! Jaooooo, kako sam bio radostan! Imaću o čemu da pišem. Juhu! Popadaše mi sva kamenja sa srca i na kraju tunela ugledah svetlost! E, skakao samo oko tog tračka proviđenja ko Ivica i Marica oko čokolade. Eto, imam i ja film, još samo da ga odgledam, pa da napišem reč dve o njemu, pa posle da moj, već sam vam pričao o njemu, drug Marko, objavi. E, ne znam da li ste i vi primetili, ali toliko sam puta pomenuo druga Marka, da mi već izgleda ko neki lik iz partizanskog filma. Znate ona imena… Tihi, Prle, Slavko, Boško… i Marko!

Dakle, prošlo je još tri nedelje pre nego što sam otišao da ga vidim. I mogu da vam kažem da je film do j…, pardon da ne psujem nego da upotrebim finu, lepu “ostrvsku “reč – do džažda! Ljudi moji, film je jednom rečju do džaža! Zašto!? E pa zato. Toliko sam se smejao i držao presamićen za stomak da sam pola filma gledao u svoja rođena džadža! Jeah! Nadam se da ga moj drug Marko nije u međuvremenu odžadžirao i napisao domaći zadatak na temu: Šta ste gledali preko vikenda? Ma i da jeste, šta me briga. Bolje i dva domaća rada nego jedan domaći rat! Idite ljudi i gledajte film, koji to zaista i jeste. Što znači, nema efekata, nema preterane patetike, nema glamurozne muzike, nema bombi, nema akcije, nema prelepih ljudi, nema ništa od toga!!! Nema ništa – osim filma! (Moja drugarica Tijana se možda neće složiti sa mojim opisom „šta je film a šta nije“, ali avaj…, ja se nadam da moj drug Marko hoće!)

Pa dobro, sada se pitate, a šta ima!? Pa ima pravih, realnih, istinitih ljudi koji pravo-dobro glume! (Film je napravljen na bazi stvarnih događaja… al su glumci malkice lepši nego u realnosti – pa ajde, nemojte da ste sitničavi, ipak moraju malo da vode računa o gledanosti!) Osim toga ima bre istinite, ljudske priče koja vas ne ostavlja ravnodušnim i koja vas ispunjava pozitivnim, iskrenim i igrivim odnosom do života i pokazuje kako se možete i vi suočavati otvorena srca sa svakodnevnim problemima. Možete, samo treba da izađete iz nametnutog društvenog kalupa. Izađete i krenete da živite bez samosažaljenja, sažaljenja, predrasuda i ostalih kočnica koje vas u tome sputavaju!  

________________________________________________________________

Branko Baćović
Pisac (proza, poezija), dizajner, fotograf, glumac, muzičar.

4 višejezične pesničke zbirke / 18 samostalnih i 3 kolektivne izložbe. Dobitnik više nagrada i priznanja iz oblasti grafičkog dizajna i književnosti. Više na: Transformation Blog i Transformation Art

O Branko Baćović

Pisac (proza, poezija), dizajner, fotograf, glumac, muzičar. 4 višejezične pesničke zbirke / 18 samostalnih i 3 kolektivne izložbe. Dobitnik više nagrada i priznanja iz oblasti grafičkog dizajna i književnosti. Više na: Transformation Blog i Transformation Art.
Ovaj unos je objavljen pod Film i označen sa . Zabeležite stalnu vezu.

8 reagovanja na (Do jaja) nedodirljivi!

  1. Marko - Buki blog kaže:

    Opasan ovaj drug Marko sigurno je neki kul lik 🙂 btw pocastvovan sam i ostavio sam ti ovaj film jer sam tezak na francuski jezik … ne volem da ga slusam 🙂

  2. Ma jašta je faca… taj drug Marko… Ma ni meni se pre nije sviđao taj francuski… ali posle Ameli Pulon… Nikite… Taxiste… itd… mi se svideo… a posebno ovaj goreopisni film me naprosto oduševioooo!!!

  3. LaBiLnA kaže:

    Ima neko link za film? Sa prevodom?

  4. Ako je ovaj tip (o kome je reč u filmu) mogao da leti sa zmajem bez ruku i nogu… možeš i ti u bioskop 😉 😉 😉

  5. LaBiLnA kaže:

    Pih! 😀 Nemam sa kim! Kmeeeee 😛

  6. Hhehe… čekamo izveštaj 😉

Ostavite odgovor

