Gde su srpske zemlje, tu su srpski blogovi!!


Pitate se sad o čemu sad ovaj planira da piše kad je stavio ovakav naslov. Pa dragi moji , pisaću o generalnom celokupnom svom iskustvu u blogosferi i blogerima.

Da mi je nako pričao da ću da postanem bloger i da pišem sad  već neki 270+članak, rekao bih mu ma daj pali, al eto putevi su čudni… Sećam se kako je sve to krenulo u martu 2010, da li je tako nemam pojma, uzmem ja da se registrujem na WordPress-u. Kad ono nemam blage veze šta sad, da li da sad kliknem ovo ili ono, gde će to da ide ili ne, ma daj ovo je nekako delovalo komplikovano za mene. Uzmem da kao napišem neki kratak članak, vezano za Vudi Alenov film, napišem ja ma ono ne znam ni za čije babe zdravlje sam napisao.  Ostavim ja taj članak i ne dirnem wordpress u narednih 6 meseci, naravno šifru i user name sam bio odavno zaboravio, kao da sam došao iz kafane posle hektolitara obrađenog B vitamina kroz sistem, tako sam se setio šifre.

Šest meseci kasnije odluči Young M da nauči ovaj wordpress, kad ono malo malo pa svatih da je pi dim, jebote da sam se samo malo više udubio umesto da brojim ovčice lakše bi bilo. Tako ja provalih ovo čudo. E onda je krenuo kao kreativan deo, ajd da punimo Blog. Šta će mu biti neka vrsta lajtmotiva i ona kreće lampica iznad glave  Mesto koje će svakog od nas spasiti svakodnevnih sranja bar na 15 minuta dnevno i bingo. Biće o filmovima, muzici, umetnosti, slikarstvu, arhitekturi , knjizi, ma svemu onako plemenitom… neke stvari neće biti naravno to su politika, religija i astrologija… po mom nekom ličnom mišljenju sve ono što može da izazove zlu krv na Blogu kako bi Del Boy rekao No way pedro.

I tako napravljena koncepcija i ajd prvi pravi članak.  Odgledao mali mujica seriju Momci sa Medisona celu i ajd da ubacim utisak iz iste… kad ono prvi neki komentari i poseta počinje da se uvećava. Hm, pa ovo je sjajno, mislim se ja, gde ćeš veći stimulans nego kad te ljudi čitaju. Onda krećeš i ti da čitaš druge i da pratiš druge blogere i onda shvatiš pa ovde stvarno ima dosta kvalitetnih članaka, tekstova, jebote kakve ljudi pišu pesme kratke priče. Mic po mic i počinješ da ulaziš taj svet koji ni malo nije loš. Malo komentarišeš tamo , malo vamo, posećujete se i stvarno postaje kul. Izbacuješ članak o Rokiju koji doživljava ono ludilo uspeh pa si sav happy da poletiš, naravno vrlo brzo dođeš na zemlju i gledaš šta dalje da bude zanimljivo i još da je u skladu sa tvojom ličnošću.

Ta odiseja traje i traje, naravno s vremena na vreme dolazi do zasićenja pogotovu kad počneš da pratiš previše blogova i jednostavno to ne možeš da ispratiš. Ima stvarno gomilu blogera koje voliš da čitaš ali premalo vremena da sve ispratiš i onda postaješ kampanjac.  Da bi malo razbio letargiju pobrinuo se jedan bloger Nenad koji je bio onako baš konkretan i celim srcem u blogosferi  i on je predložio da se okupe blogeri na jednom mestu. Kako to ide prvo okupljanje je obuhvatilo mene i njega, ali to nije umanjilo draž susreta. Ono kad upoznaš nekog iz virtuelnog sveta in person… stvarno taj momenat je poseban. Zatim nam se na drugom okupljanju pridružila jedna otkacena blogerka LAbilna koja svojom harizmom za čas ispuni mesto gde smo se našli, tako da smo Nenad i ja bili jednostavno statisti. U međuvremenu se upoznao sa još nekim blogerima gde naravno moram posebno da pomenem Branku Branchester. Naravno bilo je tu još nekih blogera ali ne bih sad da ređam kao na dodeli Oskara.

Posle nekog vremena je došao taj, ja mislim, jun kad je naš čovek u Slovenij, i Bloger Branko Baćović organizovao skup blogera, uz pomoć moje malenkosti jer smo se nas dvojca brzo skontali. To je bio jedan od najboljih ajd recimo skupova, izlazaka posle x vremena i to je neki highlajt Bloginga gde je na Brankovu ideju (i moju odlučnost da Branka gurnem u provaliju) i započet ovaj FBI blog.

Posle tog momenta kreću dečije bolesti gde naravno ide sve nekom silaznom putanjom, jer ide i leto ljudi nisu kod kompjutera, manje se čitaju blogovi, dosta blogera uopšte nije htelo da izađe iz svoje maske i da se upozna in person, dosta nekih blogera koji nisu navedeni nisu ono kako se predstavljaju jer jebiga čovek je kvarljiva roba, dosta nekih je zatvorilo blogove, ali i pored svega treba gledati pozitivno i uz veru sve dolazi na mesto…
Generaalno neko iskustvo sa bloga je krajnje pozitivno jer stvarno toliko kvalitetnih sadržaja i krajnje kreativnih može čovek da pročita da je to fenomenalno, a uz sve to da upozna dosta kvalitetnih ljudi koji sutra mogu da mu postanu veći prijatelji nego što je mogao da sanja, jer se mi svi upoznajemo preko naše suštine kroz naše tekstove, što je ipak priceless!!

Marko Burazor

O Marko Burazor

Business consultant, author, founder and editor of Merak online, Buki blog, Business Skills and co-founder of FBI blog + founder of caffe movie theater
Ovaj unos je objavljen pod Razmišljanje i označen sa . Zabeležite stalnu vezu.

16 reagovanja na Gde su srpske zemlje, tu su srpski blogovi!!

  1. tangolina kaže:

    Čudni su putevi…iz različitih razloga krenemo, nešto bude slično, nešto mnogo drugačije …a opet se sretnemo. Pronađemo se po nečemu…ne znam kako bih opisala šta je to- ali mi kod nekih blogera budi onaj osećaj „kao da si kod kuće“ 🙂 i baš prija 🙂

    • Marko - Buki blog kaže:

      tacno tako , kod nekih se osetis da si na pravom mestu kod nekih da si vise u nekom poslovnom odnosu recimo …:)

  2. LaBiLnA kaže:

    Ja sam ovo shvatila kao neku najavu ponovnog okupljanja. Molim lepo! Očekujem poziv i unapred se radujem susretu 🙂

  3. A kad je, mislim, to….khm, realizacija tog svršenog čina, i tako…..ma, nikad nisam bila na susretu blogeraša i baš me zanima hoće li neki skoro….hvala.

  4. LaBiLnA kaže:

    To brate/sestro Negoslava… moramo da ih poteramo 😀 Drugačije im ne pada na pamet 🙂

  5. LaBiLnA kaže:

    Plazzzzzz…. Smorili ste me 😀 Tačka!

  6. Ja kao novi kolačić u ovome bih mogao da kažem: punjenje bloga = pražnjenje sebe 🙂

  7. Punjenje bloga = pražnjenje sebe

  8. LaBiLnA kaže:

    I, kada će okupljanje? Nemoj da počnu kiše i ‘ladni vetrovi, imam šuplje kosti 🙂

  9. Kako sam naletela na ovaj blog …nemam pojma. Mozda zato sto sam nova u celoj prici pa klikni ovde, klikni tamo … I eto nekog bloga iz 2012. Odlicno citanje uz jutarnju kafu 🙂

Ostavite odgovor

