Почетак


Psihofotografika_LoveFlover_by_BrankoBacovic
       Случајност, игра судбине. Кажу да оно што Бог састави то нико не раздвоји, можда и јесте тачно. Како год, ја је волим. Волим њен осмех, њене продорно зелене очи, најслађи размак међу зубима који је чини упечатљивом и појавом која се уреже у мисли при првом погледу. Волим је сањиву и рашчупану, сјајем Сунца окупану и крај мене заспалу. Волим да је волим, и то ме чини посебним, зато што волим њу.
      Почетак је од ње. Надам се и крај. Она је моја инспирација, моја жеља, моја воља за помаком и разлог за све добро. Од мене је створила уметника, песника, пријатеља, човека, савршеног љубавника, верног партнера.
     Све у периоду док је крај мене посвећујем њој. Све у периоду док је у мом срцу посвећујем њој. Посвећујем се њој.

Psihofotografika „Love Flover“: Branko Baćović
 

O Слободни Уметник

Дипломирани инжењер Електроенергетике. Писац поезије и прозних текстова.
Ovaj unos je objavljen pod Razmišljanje i označen sa , . Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

