Kako sam pocrnela… ali ne od muke :S


Evo, leto gotovo na kraju a ja nikako da pocrnim. Možda tek  malo…

Šta sve nisam radila ne bih li grešna izgledala preplanulo.  Prvo sam se mackala kakao buterom pa izlagala suncu, jela šargarepu, kajsije… crnu čokoladu…  Ma džaba!

Kad gle čuda… Izmisliše Air brush :)

Beše to sigurno pre 7, 8 godina… U Bgd HIT! Raspitam se ja malo kod onih koji su za to čuli…kažu..to je kao super fora.. samo te isprskaju i ti pocrniš, još i biraš stepen preplanulosti…

Pitam muža… jel bi radije spavao sa mulatkinjom  ili crnkinjom? Mulatkinjom! Rešeno, daj pare!

Obučem ti ja kupaći i odem u prvi salon. Kaže mi ona “prskačica” (inače, kad ne prska radi kao kozmetičarka) “dođite iza paravana”. Odem ja.. Kaže “Skinite se, izujte papuče i stanite na ovu mušemu”. Ja stanem. Navuče ona zavesu i uze neki raspršivač, koji na prvi pogled liči na hemijsku olovku. A ono, em lepo miriše, em stvarno crnim. E sreće moje… Kaže… “hoćete tamniju nijansu?” Ja kao… ma neeeee, idem sutra na more, taman će ovo da bude kamuflaža dok ne dobijem pravu boju.

Okrenite se ovako.. ja se okrenem, dignite ruku, ja dignem. Nagnite se napred, ja se nagnem… ma sve sam radila kao majmun. Malo proklizavam po onoj mušemi, jer sve ono što ne ode na moje zmijsko telo… padne dole. Posle nekog vremena, pita… “Zadovoljni nijansom?” .. Ja oduševljena, samo što se ne upiškim od sreće… “Daaaaaaaaaa….”

Dobijem dalja uputstva…

Znači, nema kupanja 24 h, sledećih sat, dva stajati, dok se boja ne “stegne” :D Sutradan, po isteku vremena, istuširati se i koristiti što blaži sapun, ne preterivati sa trljanjem … Hm… Beše mi malo sumnjivo nego ajd’  …

Dođem kući, ukućani se izbečili “Jaooooo… što ti lepa bojaaaaa…” A ja kao ćurka… malo, malo pa se šepurim ispred ogledala. E sada… ona me uputstva malo zatekla, pa nisam pošteno smela da obučem ono što inače nosim po kući,  nego nađem neki kimono i rešim problem. Ništa ne žulja, ne “pritiska” i ne oštećuje boju … Znači idealno :)

Uveče, legnem ti ja da spavam… muž k’o muž bi da zagrli mulatkinju prvi put u životu…ali NE!!! “Zar sa mulatkinjom da me varaš!?!  Cccc…Samo pipni i mrtav si!” A sve mislim, ako me pipne… ode boja :( Okrenu mi dupe i zaspa …

Dan drugi…

E lepa li sam…eeee crna li sam….Ono ogledalo samo što ne prsne od muke :D

Prosto se pitam koji ću Q na moru, kad mi lepo i ovde,  a ne trošim ušteđevinu. Nego, uplaćen aranžman odavno… mora se. Uveče, pred polazak na aerodrom.. istuširam se ja, u kadi voda obojena…

Ne pravim paniku, rekla mi “prskačica” da je to “višak boje”. Beše mi žao, jer  i to sam platila pošteno, ali ako je višak… a od viška glava ne boli.. nek ide tamo gde mu je suđeno…

Da ne pričam kako me je gledao kolega, koga sam slučajno srela na aerodromu, jer me je dva dana pre toga video u firmi sa standardnom postavom “čisto belo, sigurno belo”.

LM, dođosmo na odredište. Letovalište u Egiptu, u jeku sezone, kraj jula/početak avgusta… Vruće, preko 40 … Jedno rashlađenje na toj temperaturi je boravak u vodi ili klimatizovanoj sobi. Naravno, dileme nema, idem u vodu. I tako… sat, dva, pet… sa kratkim puš pauzama.

Plivam ja tako,  kad u jednom trenutku moja rođena deca počeše da se smeju. Koji vam je jbt!?  Kažu.. “pogledaj tabane” i popadaše od smeha.

Plivajući, okrenem glavu,  kad imam šta da vidim, tabani tamno braon. WTF!?!  Šta je bre ovo, rak, raspadam se… nekroza…. Sto đavola  mi palo na pamet :( Ovi plaču od smeha a meni došlo da zaplačem od muke i od blama.  

Ajde, izađem ja iz bazena, počnem da trljam pete o beton, kvasim vodom, pa opet trljajjjjjjj…. ma, ni makac! Crno da crnje ne može da bude (doduše ne crno nego tamno braon, ali ne znam komparaciju za braon) :D

Dođosmo na kraju u sobu, istuširam se, boja se i dalje spira… Ma, ok…”višak”… Samo, zašto su mi tabani i dalje grozni!?! AhaM! Decoooo, trk donesite mi malo peska iz onih pepeljara, pa da napravim neki piling… nešto, bilo šta… Donesoše mi…Smeju se i dalje, kažu “Pa ni crnci nemaju crne tabane!” :(

Trljala sam, drljala, jebavala ale… Ni makac! Uzmem peškir, pokvasim ga malo, opet udri po tabanima… Ma.. više se ni boja ne skida. Setim se ja istog trenutka one fcn mušeme i mog klizanja po istoj. Au jbt… pa meni se ta boja sušila 24 h :( I šta sada!?! Ne vredi više ni da se trljam… ostadoh bez tabana :( A pete kao u bebe:) Meke, mirišljave, svilenkaste… i prilično crne :D

Da više ne širim temu, živ me blam iz’eo… Ko me vid’o… vid’o… Ko nije… videće … jbg…

Ja sam u jednom trenutku, možda je bio treći dan… izgledala kao da sam “zarđala” … Boja se uveliko isprala sa tela, ali neravnomerno, pa je dobar deo  ostao između onih delova gde je višak kože, na pregibima, znači.. na laktovima, na zglobovima svih prstiju,  na kolenima… i tako…

Tabani su bili crni sigurno još dve nedelje po povratku sa letovanja. Nikakav hidrogen, aceton, alkohol, cif, mer i ostala hemija nisu mu mogli ništa! :(

‘ebo me Air brush da me ‘ebo …

DakleM drage dame…da damo zaključak:

Air brush je nužno zlo samo u slučaju da je neka hića, tipa… Nova godina, proslava mature, nešto što vam je bitno a želite da ostavite utisak kao da ste tog časa stigli sa letovanja. U protivnom… NE KORISTITI.

PS  Ako se ipak odlučite na ovaj potez… pomirite se sa tim da narednih 7 dana provedete u kući, uglavnom pilingujući telo i potapajući ga po više puta dnevno u toplu kupku. Spašće ta boja… kad tad!

Share this:

O LaBiLnA

Šta reći, a ne opsovati...
Ovaj unos je objavljen pod Satira i označen sa , . Zabeležite stalnu vezu.

23 reagovanja na Kako sam pocrnela… ali ne od muke :S

  1. otkacena kaže:

    Hahahhahahahaaha. Muke Tantalove. Nisam to nikad probala, a sad 100 % znam da necu. 🙂

  2. OK… onda se možemo okrenuti bratskoj Nemačkoj i Americi… 😉

  3. Lejla88 kaže:

    Hhahahha šta reći sem da me ovakva iskustva definitivno uveravaju u stav da je crna boja precenjenja 😀 Zato se ja držim moje beline ko pijan plota 😀 Zlu ne trebalo 😀 😀

  4. Wojciech kaže:

    Ode piročanac u nemačku da radi na građevini
    Posle tri dana svrati u javnu kuću i traži crnkinju
    2 sprat 3 vrata – kažu mu
    Uđe on, a crnkinja ga pita šta hoće.
    Skini se! – Ona se skine.
    Natrti se! – Ona se natrti.
    On stao i gleda…
    Posle 5 minuta gledanja crnkinja ga pita:
    Ne razumem šta hoćeš, šta sada da radim?
    Ništa, obuci se. Hteo sam samo da vidim kako se slaže roze fuga uz crne pločice!

  5. tangolina kaže:

    Срећа па некако због тешког Фатања фарбе нагињем „аристокрастском бледилу“ па нисам испробала ово аутолакирерско чудо :-)))) Него, шта је Војсиеч хтео са овим вицОм?? Нешто га копка усклађеност нијанси или шта? :-)))

  6. CaraDara kaže:

    Sjećam se ovog crnjenja 🙂

  7. Izgleda da je u blogosferi bar 95% žena…

  8. Pazi… voleo bi ja da politiku i ne trebamo… ni vojsku… al nekako ne ide… il vi slabo vaspitavate… il mi slabo slušamo 😉

Ostavite odgovor

