Povuci me za rep!


rep1Nije leto samo vreme za dijete i farbanje tela (suncem, sprejevima 😀 i kremama). Ko više i gleda u kupaće kostime i jel to ovogodišnji model ili ne? Samo se telo računa, kao bilo koja roba na pijaci. Zato valjda mnogi, da bi se bolje prodali odlučuju da telo ukrase na različite načine. Gledala ja gledala, pa sve nešto smišljala kako bih svoje (zmijsko 😛 ) telo ukrasila nekom tetovažom.

Muke su to… ne znam ni gde bi raspalila tetovažu ni šta bi… totalno neiventivno sam pristupila ideji. Ništa ono: flešnula mi ideja i ja paf! na tetoviranje! Nisam ćutljiva pa da umesto poruke u boci pišem po sebi romane… Horoskopski znak otpada – vaga. To mi kao da tetoviram plan stana ili kućne aparate sa objavom za komšiluk: kupila sam frižider! Da tetoviram imena voljenih, ljudi će reći vidi senilne: ispisala imena da ih ne zaboravi (morala bih dodati i brojeve telefona pa da budem hodajući adresar!)
😛
I tako… imam ideju i nemam ideju… U hladu kažu da je 40 stepeni, ko bi sad i imao ideje sem da se rashladi?

Iz vode su virile samo uredno složene plivajuće trajne i poneki šeširić. Svi ostali, pa i ja, gledali su da provedu što više vremena pod vodom, ne mareći za frizuru. Obala bazena je bila načičkana. Izlazak je bio moguć samo preko stepenica koje su opsedali neplivači i babe koje u vodu ulaze kao u ljudožderski kazan.

I eto mene! Izranjam kod stepenica kad ispred mene KITOV REP! Od šoka ne uspevam da sklonim pogled – lepo viri iz kupaćih gaća! Lele, pomislih, pa ako je rep tu na leđima šta ostade unutra?! O’ma mi se mašta supersoničnom brzinom fokusirala na ideju…. oooo mmmmmmmmmmm
Žmirkam, sneni pogled mi leluja po širokim leđima koja se izdižu lagano iz vode.

Kad, ne lezi vraže! Na tim širokim leđima (kad sam bacila pogled iznad repa) pertla od gornjeg dela kupaćeg! Bljaaaak!

Sad povučem brzo maštu, pobrišem sve ideje koje su izronile, slike obrišem gumicom, i vrlo znatiželjno obratim pažnju na dotični rep, koji nije deo repa koji sam zamislila 😀
I lepo shvatim – nije to kitov rep nego SIRENIN! Dobro ga je tetovirala, jer inače niko ne bi znao da se među nama, na malom bazenu krije sirena – svratila na kupalište malo da se osveži… prži je morska voda pa u žurbi nije uspela da smota rep u kupaći i eto, on sad viri! Jest baš i nema građu sirene, ali za to sam sama kriva: što ja njih zamišljam ko vodene barbike, eto što?? A sasvim je normalno da sirene od mukotrpnog i dugog plivanja imaju ramena i ruke poput nabildane planinske gorile.

I dok sam ja blesavo pokušavala da smislim kako nekome padne na pamet ideja da tetovira rep i kako se ljudi uopšte opredele (ako oni koji imaju svoj životopis na sebi „u reči i slici“ uopšte i biraju), na netu pronađoh još repova! Leleleeeeee

I tako se ja po ovoj vrućini mučim i mučim.
Možda da i ja istetoviram rep…pa ondaK kad me neko najedi samo viknem: povuci me znaš za šta! čisto da vide da i ja konja za trku imam!

rep3
Da l’ ću ovaj ili ovaj? 😀
rep2

***
Evo ovako… Dakle ja Branko Baćović predlažem sledeće tatue. 😉 Mislim one koji mi se sviđaju… Za muškarce predlog sa oznakom OHOHO  😉

Tatoo_muski

Za žene predlog sa oznakom UHUHU  😉

Tatoo_Zenski

Ovaj unos je objavljen pod Satira i označen sa , . Zabeležite stalnu vezu.

30 reagovanja na Povuci me za rep!

  1. LaBiLnA kaže:

    Ovaj prvi 🙂 Baš će lepo da ti stoji 😉

  2. vuckovicnamestaj kaže:

    Ja sam za drugi 😉

  3. prgavilutak kaže:

    Ismejah se. 🙂 Al da nije smesno, sto ‘no kazu…
    * Presvezi „konjski“ rep 😉

    • tangolina kaže:

      Lako je tebi prgavi da se smeškaš – a što ja ne mogu da se opredelim – to nikom mišta? 😀

      • prgavilutak kaže:

        njah…Tako smo u mogucnosti ;D
        … jos malo i prosla sezona kupanja, ide jesennn 🙂 imaces glat godinu dana da odlucis. 😉
        ** A ja bih se, dotle, verovatno i predomislila?
        Pozdrav! 🙂

      • tangolina kaže:

        Ništa gore nego vagi reći da ima godinu dana da odluči 😛 🙂

        Pozdrav i tebi 🙂

      • prgavilutak kaže:

        ooo.. what I’ve said… 🙂 🙂 znam i kako to izgleda, sto je najgore… 😀
        Sta da kazem, saosecam!

  4. Marina Majska kaže:

    Pa ko da te ne voli… 🙂

  5. shunjalica kaže:

    hahha… imala sam jedan tatoo, ali… vec par godina imam 3 ideje za 3 mesta kojima sam neverovatno verna. Medjutim ce vidimo josKe…
    a da ipak porazmislis o kitovom repu (moje oci do sad nesto slicno ne videse) evo i ja se sadE premislljam bar mi ogrlice do kraja zivota mogu biti prectane sa liste za shoping :DDD

  6. Alo društvo… Vidim da se ludo zabavljate… Šunjalice… i gde ode sada taj tatoo… Mene živo zanima… a i verovatno još po nekaoga… s tom pričom bi mogla i ti da odgovoriš na „Vrući letnji seksi izazov“.
    Isto važi i za Prgavoglutka i vuckovicnamestaj… Hehe… ne sada da bih od svih vas hteo da znam gde bi stavili tatoo… 😉
    PS Marina je već napisala 🙂

  7. poznanik kaže:

    Predlazem leptira….jedino je mesto problem 😛
    Ne bi bio vidljiv, eventualno na nudistickoj plazi 😀

  8. tatjanamb kaže:

    Slatko sam se nasmejala narocito opisu neobicno zgodne sirene :D.

Ostavite odgovor

