Lagani dunavski valc – ili vrelo letnje zavođenje (reda) rekom


Šta ćemo ovog leta da radimo?

More?

Ma, ne bih… više bi mi prijalo malo drama i zezanja – Dunav je, ipak,  moje more ili, ako baš hoćeš, naše ljubavi, pa sam mislila…

Draga, kakav Dunav… znam da ti nekad izgledam poput njega kad se kući vratim, kad ti stignem mutan, nepoznat (to ti DRAGI SAMO MISLIŠ, ALI ZNAM TE…) i koliko toliko sam, pa bolje da se malo razbistrimo uz Unu. Zamara malo ova ravnica, idemo u planine.

(

Dušo, moooolim te, mojne tako daleko… Seti se Marine i očiju boje vena, i Dunava… Ako je Kazalište moglo da mi ime stavi u istu pesmu s dotičnom rekom  (nemoj mi sad samo reći da ih zbog mutne reke I zovu Prljavci)…  

Šta ja uopšte pokušavam – drobićeš dok ne isteraš svoje…

Mili, ti si divan.

I završismo mi  uz lagani valc ili prisni tanc naš dogovor za odmor. Bilo je baš toplo te večeri, i sve se nekako lepilo, odeća za telo, telo za telo, da smo imali repove, makar i tetovirane, I oni bi se sigurno zalepili, ili ispreplitali… rastopljeni od vrućine.

Nije ovo leto bilo suđeno Uni da me upozna. Nekako mi za vruće, toplo leto, zanosniji ovaj moj Dunav, spor i tih i mutan i tajanstven, lenj a opet zavodljiv i ponekad do suicida hipnotišući. Kad raspustim kose i navučem mrak i čardaš nogama krenem ka tebi, sa Unom se meriti ne mogu. Ona je brza i bistra. Ona je žensko.

Tako zaplovismo rekom sve do jednog jezera. Srebrnog, a mutnog, mirnog.

Nad njim treperi žarko leto, oko njega planine – kao ravnoteža ravnici.

Sledeći put stajem i Uni na crtu… sad posle čardaša na dunavskom jezeru i to mogu…

Oprosti, Velika reko…


6 sunce nad jezero

O Marina Majska

Bloger, predavač jezika, radoznala, reči - igračke, istraživač formi i mogućnosti izraza...
Ovaj unos je objavljen pod Proza i označen sa , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

22 reagovanja na Lagani dunavski valc – ili vrelo letnje zavođenje (reda) rekom

  1. Povratni ping: Lagani dunavski valc – ili vrelo letnje zavođenje (reda) rekom | ritamdana

  2. ironijexl kaže:

    Pored svega nabrojanog i ovo tvoje kazivanje se lepi za srce (ovog) čitaoca 🙂

    • Marina Majska kaže:

      🙂 drago mi je. 🙂 i uvek me obraduješ svojim komentarom. 🙂

      • ironijexl kaže:

        I ti mene pričom, zaista, pogotovo kad je ljubavna, sve mi nekako dođu kao da su moje 🙂

      • Marina Majska kaže:

        Znam. Svako od nas ima neku jaču stranu pisanju. I svi se mi negde pratimo jer postoji to prianjanje… 🙂 Ja volim tvoje ljubavne, ali i one klasične kratke forme sa neočekivanim obrtima, one u kojima se poigravaš značenjima, a kad dođe do priča iz prošlosti, onda plačem, ali i to mnogo volim. Mislim da si po senzibilitetu najkompatibilniji mom ukusu… I najviše se u tvojim nađem… Tako nekako…:)

      • ironijexl kaže:

        Ovom prilikom sam izdvojio ljubavne, volim i one iz poroDičnog ciklusa, ali one me rasete, a već me kiša dovoljno ubija. Ljubavne mi sad baš leže jer meni nešto ne ide u poslednje vreme pisanje iStih 🙂
        P.S. Moram ti priznati da pri prvom čitanju klipove nisam slušao, komentar je bio samo na napisano. Sad ću da ‘vidim’ muziku 🙂

      • Marina Majska kaže:

        Ja sebe hvatam da bih sve češće pisala te „porodične“, ali, one su često tužne, razbiju prvo mene, pa ostale, a uz ovu jesen… bojim se za nas ravničare 🙂 A ljubavne mi ponekad idu tešku zbog ograničenja zvanog javnost… pa se bojim da ne kliznem u kič. Tako da će najbolje ostati verovatno u nekim zidovima, ili ću otvoriti najtajniji profil i pisati onako… duševno 🙂 Poslušaj muziku 😀

    • Marina Majska kaže:

      🙂 Pored svega, kako rekoh, mnogo volim tvoje komentare. 🙂 I znam da Dunav, voda… mora da ti se svidi… 🙂 Zašto sad pomislih na gore navedenu Balaševićevu, a od strane Čole otpevanu? 🙂

    • Marina Majska kaže:

      🙂 Nisam zaboravila dobrog starog Dančua 🙂 njega smo na kraju priče otplesali – već nije mi išao nekako uz čitav tok reke… Onda bi trebalo da ja na kraju priče odem bez povratka… a onda ništa od Une sledeće godine. 🙂 Nego, vidiš mogli bismo novi konkurs neki rečni ili muzičko-blogersko natpevavanje… 🙂 Hajde da se malo gibamo u FBI ritmu 😀 Hvala ti, Branko… 😀

      • Pazi, nije loša ideja… mogu da vidim sa Markom… ali u principu… ako osmisliš priču kao što je „Vrući letnji seksi izazov“… i smisliš neku nagradicu… Eto konkursa 🙂 Pa jesmo li – Fabrika Blogerskih Ideja – ili nismo!?

      • Marina Majska kaže:

        Hm… mislim, mislim… 🙂 Osmisliću neku tekuću priču… rečnu… pa napraviti jesenji izazov. E, sad Marko ima knjige za deljenje… Ja mogu da podelim nekoliko ocena, ili da poklonim nešto po svom izboru. Računa li se to? 🙂 Može, jesmo Fabrika i produciramo se po blogovima 😀

  3. tangolina kaže:

    Uz svu muziku, reči, talase i zalazak na slici…samo bih dodala vino 🙂

  4. poznanik kaže:

    Umesto komentara :

    Obažavam Dunav i ovu pesmu….za stiskavac 😀

  5. poznanik kaže:

    Opet ja 😀 Ovu sam neopravdano zaboravio…..

  6. Rada72 kaže:

    Prelepo napisano. Bravo!

Ostavite odgovor

