Odlučio je da se obraduje za 8. mart


Ovo je priča o ravnopravnosti polova. Svaka sličnost sa poznatima je namerna – ko se prepozna sam je kriv – ja vala nikog prepoznati neću. 😀 Kreće SMS prepiskom:

U jeku dogovora oko sutrašnjeg rada kolega mi je poslao poruku sledeće sadržine:
provericu to posle, cekam red za sisanje

Tu se ja momentalno transformišem u dragu mi bliznakinju Labilnu i pomislim: red za sisanje? Pa gde to ima? 😀 Kako mi za to ne znamo? 😀

musko-sisanje

I stiže mi pojašnjenje:
sisanje glave je u pitanju
I šta sad da mu odgovorim? 😀 Pa derane pišemo o potpuno istoj stvari! (ili sam u ovim godinama neupućena u sisanje, ugrožena? 😛 )
I prepiska se nastavi, jeeel 😀
I tu saznam da šiša i šiške ispod miške, čupa obrve, ima posebne turpije za nokte na rukama i nogama, grickalicu i kamen za pete, i sve to radi, jeeeel, paaaa jeRbo tako je dopadljiviji ženi 😀 IsusemajkoMarijaiostalisveci!
Da se o’ma ogradim – sve je sam kazao- ja ništa ovako blesavo i detaljno nisam pitala 😀

Naravno, nakon ovog padnem u bedak.
Kako sam tupava i sirova u prihvatanju stvari zdravo za gotovo, pihh a nije da mi ponegde dlake ne smetaju 😀 a nikad nisam počela sa košenjem…ni gadljivim facama kao fuuuj imaš dlake 😛 ili vidi kako su ti čupave obrve! Heej! Pa zar to nije normalno da muško ima ponegde i dlake na telu? Ili to više nije IN???

dlakave noge čarape

Zato, dragi muškarci, Vi koji ste se skroz uravnopravili sa ženama i odlučili da svojim doterivanjem nekog na(OD)vučete u krevet: sretan vam praznik!!! Malo kasnim, ali volim da kažem da za lepe želje nikad nije kasno! Nek se zna ko kosi a ko vodu nosi! 😀

Doooobro, ovde se baš i ne zna ko šta radi 😛
suknja

I za kraj primerak zaljubljenog i na sve spremnog muškarca! 😀 E njemu se garant posrećilo 😀 😀

dlakavosrce

Ovaj unos je objavljen pod Satira. Zabeležite stalnu vezu.

8 reagovanja na Odlučio je da se obraduje za 8. mart

  1. duplavenera kaže:

    Dok mi obavimo naše, a oni njihovo „sisanje“ prođe volja 😀

  2. LaBiLnA kaže:

    Molim da me obavestite kada ponovo nastane takav jedan red! Zašto uvek propustim ono što me zanima!? Oh zašto…. karmo kleta!

    PS MenE mi se sviđa ovaj što ima dlakave noge i leđa sa srcetom! Da uđe u Zapisnik! Hvala.

Ostavite odgovor

